Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Akman - Elveda

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-akman-elveda.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=qtL4vrRxFgsendofvid [starttext]Dj Akman - Elveda Şarkı Sözü
Geceler uzun sessiz, 
tadı yok dünyanın sensiz, 
bir başımayım kimsesiz, 
ağlıyorum çağresiz... 

sen şerefsizsin sana dönmeyeceğim 
senin gözyaşlarını ben silmeyeceğim 
artık yanında yokum bunu görmeni isterim 
sen bana bunu nasıl yapabildin? 
benim kalbime bir kurşun sıkıpta gittin 
sanki senin için bir insan değildim, bir hiçtim 
şunu bilmeni isterim. sen beni hayatımdan ettin 
baksana, tanıyamaz hale geldim 
ben insan değilmiyim. sanki suçlu olan benmiyim 
sana herşeyimi verdim 
söylesene benden daha ne istedin 
sana başka birşey veremezdim 
çünkü kalbimi çoktan sana vermiştim 
sanki sokaklara atıp üstünden geçtin 
senin için değerin olmayan birisiydim. 
Ne zaman bana seni seviyorum dedin 
diyemezdin çünkü sen beni hiç sevmedin 
Sevseydin beni bırakıpta gidermiydin? 
sen Allahsızın birisin. 
bana dönmek istesen bile sana dönmeyeceğim. 
buna yemin bile ederim 
kahpe kaderim... 

şimdi ellere gittin, beni kendine yendin 
şerefsiz beni hiç yere terkettin 
söylesene ben neyine değer verdim 
bunları bilseydim seni çoktan silerdim 
ve düşünmeden ezilmeden hayatıma devam ederdim 
sen gittin gideli ben gülemedim 
hasretimdin ama şimdi ise nefretimsin 
duy bunları kalbine işlesin 
sen nasıl birisin bunu halen çözemedim gittim. 
zamanı geldi çözmek bile istemedim 
sen benim için çoktan yok oldun gittin 
en değersize değer vermişsin bunu göremedim 
neden bunları benden gizledin 
Allahım bumuydu benim kaderim 
Sevdim birkere birdaha severmiyim 
bu tertemiz kalbimi kimselere veripte kirletmeyeceğim. 
bu yalan dünyada gerçek sevgi varmı ki seveyim 
artık sevgiye inanmayan birisiyim 
acılar bırakın peşimi artık hayatıma devam edeyim 
bir kere benim yüzümün gülerken görmesini isterim 
ben ben artık değilim, ben çoktan değiştim 
sen beni değiştirdin 
saolasın bana çok şeyler öğrettin 
insafsızların gerçek yüzünü gösterdin 
bunlardan biriside sensin 
Allah hepinizin belasını versin 
sen insan kalbini nasıl kendine çekipte sökersin 
nasıl seviyorum derken birden gidersin 
taş kalplisin sen bunları hissedemezsin... 

sana sesleniyorum sana, 
yalandan çoktaaaan gittim bunu anlasana, 
sana dönmeyeceyim bunu aklına bile alma... 
sevmemeye yemin ettim şimdi gidiyorum çooook ama çook uzaklara 
sakın bi daha adımı anma, 
güzel günlerimizide aklından çıkarmayı sakııın ama sakıın hiç unutma... 
şimdi gidiyorum sana son sözüm... 
SANA SON SÖZÜM ELVEDA...ELVEDA... 
dj akman,mc serkan,crazzy ossie,ibrahim esen... [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))