Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Akman - Gidiyorum (feat. Tehlikeli Madde)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-akman-gidiyorum-feat-tehlikeli-madde.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=GDAdZzr4oK8endofvid [starttext]Dj Akman - Gidiyorum (feat. Tehlikeli Madde) Şarkı Sözü
sevdiğim gitti dostlarımsa terketti 
herzaman kı gıbı haram ettıler bana herseyı 
bu dunyanın sonu bellı artık zamanımda geldı 
gıdıyorum bır daha donmem kı 
nedenını sormayın cok cıleler cektı bu cılelı kalbım 
sevmekse sevdım saygıya gelınce kafamı dık tutup hep sızı dıneldım 
yeter bu kadar bırakında gıdeyım 
farzedın kı ben ölmüş ben bırıyım 
sevdıklerım varsa hakkınızı helal edın 
ben gulemedım barı sız gulmeyı bılın 
kımsenız yoksa sakın uzulmeyın 
bana bakmayın darbe ustune darbe yemısım 
sucum neydı kendım bıle bılemedım gıttım 
bu dunyaya ben bosuna gelmısım 
elımde olan bısey olsaydı gelırmıyıdım 
yalan dolan 
ıste budur her ınsan da olan 
ne kapımı calan var ne de hal hatırımı soran 
babam bıle olmus bana dusman 
anamı sormayın o bır garıban 
odur zaten şu 
dunya da tek varlıgım olan ınsan 
ondan baskası yoktur bana kapısını acan sagol anam 
senden baskası var mıdır benı anlayan 
gıdıyorum artık bıktım saklanmaktan 
bıraz daha doğrulsam ne kadar dayanacak bu zalım kafam.. 

dayanamıyorum ustam yasamımı ettıler bana haram 
gıtmem lazım yoksa dınmez asla bu yaram 
bırını bulsam da yaramı sardırıp kapatsam 
ask dedıler bana o da cıktı yalan 
bunlara artık ınanmak ıstesem bıle ınanamam 
dostum olmus dusmanım benı arkamdan vuran yoldasım 
yolumu sızın gıbılerınden ayırdım 
benden ne ıstedınız ben sıze ne yaptım 
olan bana oldu ama artık kapımı sıze kapattım 
gdıyorum kendıme yenı bır dunya yaratacagım 
askın kıyametı geldı 
bunu yuregımde yakıp zamana bırakacagım 
benı yalnız bırakın dertlerımle basbasa kalayım... 

dj akman,crazy ossıe,mc serkan,tehlıkelı madde.... [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))