Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Beni Birakıpta Gittin (ft. The Kral & Efsane)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-beni-birakpta-gittin-ft-kral.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=MPfX5Y_gGD0endofvid [starttext]Dj Kral - Beni Birakıpta Gittin  Şarkı Sözü
Icimden bin defa aglamak geldi 
Hasret ruzgarlari cok erken esti 
Gunlerim simdi cok slow geciyor 
Terk ettigin delikanli cok sigara iciyor 
Muslum Gurses gibi oldum be canim 
Ben hareketli sarki soyleyemiyorum 

Varlıgın bir rüzgar gibi ansızın gelip gecti 
Daha sana doymadan neden bırakıpta gittin 
Söyle bu yürek yeterince sana sevgi vermedimi 
Senin hasretin beni yedi bitirdi 
Senin adını yazdım adımın üstüne 
Resmini koydum resmimin önüne 
Seni aglar oldu bu yürek her gece 
Herkes sever bin kere 
Ben seni severim bir kere 
Gel tut ellerimi gidelim seninle sonusuza 
Bu yüregim artık dayanamaz oldu ayrılıga 
Sensizligi göze almadım alamam asla 
Ben askımı yazdım daglara taslara 
Ne olursun artık karsılık ver bu bendeki aska 
Bir gülüsün yeter beni benden almana 
Seni seviyorum.. Seviyorum 
Ne olursun artık Anla 

Ben hareketli sarki 
Lay la lay la lay layyy 
Acık sacık kendimi 
Lay la lay la lay layyy 
Icime kapanıp dogmusum 
Titanik misali bogulmusum 
Bembeyaz sayfaları karalarla doldurmusum 

Ben hareketli sarki soyleyemiyorum 
Acik sacik kendimi anlatamiyorum 
Icime kapanip dogmusum 
Titanik misali bogulmusum 
Bembeyaz sayfalari karalarla doldurmusum 

Bırakıp gittin düsünmedin beni 
Seni seven yüregim kaldıramadı ayrılgını 
Gülen yüzüm gülmez oldu 
Sensiz gecen günlerde bu efsane kayboldu 
Sarkılar teselli etmez oldu 
Hareketli gecen günlerim birden bitti 
Yar ben sana doyamadım 
Hergün yollarını gözledim 
Usanmadan bıkmadan hergün seni bekledim 
Günlerime gün hasretine hasret ekledim 
Tanrıya hergün dualar ettim 
Derbeder oldum sayende bırakıp gittin beni bos yere 
O güzel askımızı lekeledin düsürdün dillere 
Artık bu asktan ümidimi kestim eydim boynumu kadere 
Verdigin bir damla mutlulugun cezası bumuydu 
O temiz askıma karsılık hediyen bumu oldu 
Bumuydu askın Bumuydu sevgin 
Beni bırakıpta gittin 
Bak sevdigin adam ne hallere düstü 
Bumuydu askın Bumuydu sevgin 

Ben hareketli sarkı söyleyemiyorum 
Acık sacık kendimi anlatamıyorum 
Icime kapanıp dogmusum 
Titanik misali bogulmusum 
Bembeyaz sayfaları karalarla doldurmusum [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))