Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Defol Hayatımdan (ft. Crazy Bela)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-defol-hayatmdan-ft-crazy-bela.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=nKFU7_LPBuoendofvid [starttext]Dj Kral - Defol Hayatımdan (ft. Crazy Bela) Şarkı Sözü
Donme hic buralara 
Sevemem ki birdaha 
Nasil birakmistin beni unutma 
Ben seni sevdim zalim 
Sana ben deger verdim 
Sen cekip gittin 

Dondum dolastim bir cikis aradim 
Bulamadim cikmaz sokaklarda kaldim 
Beni bir kere arayip sormadin 
Dilerim yanarsin gunahimi aldin 
Dusunuyorum simdi gecmisimi 
Heba etmisim en guzel gunlerimi 
Yazik bosa harcadim gencligimi 
Bir daha donemem o gunlerime 
Aklim yeni yeni geldi kendine 
Unuttum unuttum artik senide 
Bir daha alamam seni kalbime 
Yazik oldu inan sevgime 
Sana verdim bile bile ne diye 
Harcadin kendimi senin gibisine 
Git sakin donme bana geri gelme 
Dilerim dusme benim elime 
Yemin ederim yakarim senide 
Hadi defol gorukme benim gozume 
Lan ben sana tekrar kanarmiyim 
Soylesene o kadar salakmiyim 
Kendimi bir daha yakarmiyim 
Dilerim Allah versin belani 
Duyar o kesin benim bedduami 
Bir daha alma kimsenin ahini 
Birlestiremezsin iki yakani 
Dua et ben seni unuttum 
Hadi butun yaptiklarini unuttum 
Ama unutma sira sana gelir bir gun 
Senin gibisine tek kursun sikarim 
Gozum gormez inan ki yaparim 
Alabilecegin bir tek canim 
Alamazsan ben sana sikarim 
Biraz erkek ol ulan utan kendinden 
Yalandan baska ne bilirsin sen 
Hadi defol git Allahini seversen [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))