Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Duy Artık Feryadımı (Ft. Fatih Albay & Candella)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-duy-artk-feryadm-ft-fatih-albay.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=WRC0Cb8qoCcendofvid [starttext]Dj Kral - Duy Artık Feryadımı  Şarkı Sözü
[Fatih Albay] 
Askimiz bitemezdi bu sonsuz sevgiyle 
Seninle karar verdim sevmeye sevilmeye 
Duy artik feryadimi sensiz gecen gunlerde 
Vazgectim dunyamdan sen yoksun kalbimde 
Usandim ben artik karsiliksiz sevmekten 
Ömrum seninle nasil yasarim ki ben 
Sana tutuklu yuregim biktim beklemekten 
Hadi tut ellerimi oldum hasretinden 

[Candella] 
Goren bilen duyan soylesin askim simdi nerelerde 
Kim bilir simdi hangi yerde ellerde 
Caddelerde sokaklarda aradim ama bulamadim 
Pesinden cok kostum ama yakalayamadim 
Bikmak bilmedi bu kalbim seni seni sevmekten 
Birgun degil hergun yollarini beklemekten 
Kollarini acip bana gelmeni istedi bu beden 
Çok yoruldu inan ki seni bu cok seven.. 
Bu dunyada bir seni sevdim bir sana baglandim 
Bir sana asik oldum yarim sensiz yasadigim her dakika bak perisan halim 
Yine senin icin caliyor bak bu rapim 
Neler neler yazdi bak bu kalbim 
Gel tut ellerimden tekrardan yak icimdeki ask atesini 
Acilara elveda mutluluklara merhaba desin bu adam 
Tekrardan baslasin benim icin yasam 

[Fatih Albay] 
Askimiz bitemezdi bu sonsuz sevgiyle 
Seninle karar verdim sevmeye sevilmeye 
Duy artik feryadimi sensiz gecen gunlerde 
Vazgectim dunyamdan sen yoksun kalbimde 
Usandim ben artik karsiliksiz sevmekten 
Ömrum seninle nasil yasarim ki ben 
Sana tutuklu yuregim biktim beklemekten 
Hadi tut ellerimi oldum hasretinden 

[Candella] 
Ah bilsemde gozlerinle yakmasanda kalbimi 
Kalbimin derinlerindesin yakma sende kendini 
İstedim be kalbini hepte isterim 
İzlerim, yoluna gozune kurbanim canim benim 
Duymasin bu eller yoksa nazara gider askimiz 
Şaskiniz sebep yok nedensizdi ayrilik 
Neden canim sevdigim hor da gorme sen beni 
Anlasana sevgimi cok be gorme sevgini 
Hayatimda ende guzel birini senle paylasipta 
Mutluluk pesinde kosabilir mi yuregimiz 
Gelmesin bu cekemeyen su milletinde gozude ciksin artik 
Yalnizimda senle varim darginimda ben sana 
Desemde sen inanma kiyamadim ki askina 
Gul yuzunde cikmaz hic dermanimsin hayatta 
Doyamadim ki askina gelemedin ki sen bana 
Bilemedin bu sevgimi simdi dinle bu rapi.. 
İkide birde rapimide habire milletinde gozu onunde soylerim ben sevgimi 
Derin bu duygular icinde yaziyorum bu hisleri 
Anlayamaz insanoglu askinla dolup tasti bak bu yurek hep dolu 
Kolumu kanadi kirdilar sensizlik hep zarar 
Biktimda beklemekten hepte benide sev demekten 
Nefrette etsende bikmaz ki bak bu kalp 
Senide seviyorum de sikilamam ki hepte mutlu kal 
Şeker gibidi yanaklar can yakici bakislar 
Ezberimde her zamanda kose ve kuytu sokaklar 
Yuruyusun ve o gulusun gecmisimde kaldilar 
Mujdeyi versen bana mutluluga merhaba 
Aksilikte olmasinda her zamanda bende kal 
Guzel bir ruyanin icindeyim sanki ben 
Sende benlesin ve hicde gitmesende 
Kalbimin yuzde yuzu senle dolu 
Sondurme umudu... 

[Fatih Albay] 
Askimiz bitemezdi bu sonsuz sevgiyle 
Seninle karar verdim sevmeye sevilmeye 
Duy artik feryadimi sensiz gecen gunlerde 
Vazgectim dunyamdan sen yoksun kalbimde 
Usandim ben artik karsiliksiz sevmekten 
Ömrum seninle nasil yasarim ki ben 
Sana tutuklu yuregim biktim beklemekten 
Hadi tut ellerimi oldum hasretinden [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))