Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Doğum Günün Kutlu Olsun (Ft. Candella)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-dogum-gunun-kutlu-olsun-ft.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=5F3Se0en8Jgendofvid [starttext]Dj Kral - Doğum Günün Kutlu Olsun Şarkı Sözü
Doğum günün kutlu olsun 
Al bu canım senin olsun 
Acıda tatlı da, Gizlide saklıda 
Sevginde öfkende seninleyim canım canimmm 
Doğum günün kutlu olsun 
Sevdigim ah sevdiceğim 
En kötü gün böyle olsun 
Tadım tuzum canım sevgilim 

Tanrı bana seni verdi 
Ölüm bile ayıramaz ki 
Allahım seni verdi 
Askla dolu yüreğini 
Bak bu sana sözüm olsun 
Al bu yürek senin olsun 
Allahım duamızdır 
Mutluluk bizim olsun 

Askim dogmus... 
Kalbimdeki tek yarimsin sen iyikide varsin 
Kalbime girdin cikamazsin sen ben hapsettim 
Sen yokken hepsini sikrettim 
Askini kalbime ben esir ettim 
Hadi gel guzelim biz evlenelim 
Birkerede bile ismini ansam 
Kalbim dayanamaz inan heyecandan 
Dilimde tutulur bak askindan 
Yandim sondum kendimi kaybettim ben 
Senden baskada olamam asla omrume senden baska 
Askina sadik varlik yok yine 
Varmis sandik ama yanilmisiz 
Kalbim senin yuregim sende 
Vucumdaki atar damarlar 
Her daim bak senide anarlar 
Kiskansinlar esler dostlar 
Hepte bizim tek bir canda 
Hepte sonsuza kalmamizi isterler 
Biliyorsun askim gozler senden baskada gormezler 
Iyikide varsin aklimi caldin 
Cokta mutluyum guzelim senle 
Cenemede cekerek tum engellere 
Hic sebebte senide benden ayiramaz asla girdin gonulume 
Gulumde diyemem guller soluyor 
Guzel sozlere layiksin sen 
Tebessumunde guller aciyor 
Kotu gunlerde hepte senleyim 
Iyi gunlerde kalbindeyim 
Seven bu yuregim askina doymus 
Yalan bu dunyada askini bulmus 
Dostlar duysun askim dogmus banada kavusmus 
Iyki dogdun bitanem iyiki varsin 

Doğum günün kutlu olsun 
Al bu canım senin olsun 
Acıda tatlı da, Gizlide saklıda 
Sevginde öfkende seninleyim canım canimmm 
Doğum günün kutlu olsun 
Sevdigim ah sevdiceğim 
En kötü gün böyle olsun 
Tadım tuzum canım sevgilim 

Tanrı bana seni verdi 
Ölüm bile ayıramaz ki 
Allahım seni verdi 
Askla dolu yüreğini 
Bak bu sana sözüm olsun 
Al bu yürek senin olsun 
Allahım duamızdır 
Mutluluk bizim olsun... [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))