Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Kalbimdeki Serseri (ft. Mc Laz & Miss Cansu)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-kalbimdeki-serseri-ft-mc-laz.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=d6Ad0cRV3ckendofvid [starttext]Dj Kral - Kalbimdeki Serseri Şarkı Sözü
Seni ilk gordugum anda 
Biliyordum sen benim olacagini 
Gozlerim gozlerine bakarak 
Unuttum onumdeki yarinlarimi 
Ama birseyi unutma ki 
Beni birakirsan bile hep seninleyim 
Seni hayallerime katarak 
Basladim senin icin yasama mucadele vermeyi 

Aradim bulamadim sevdigim arar kaldim 
Nerde kaldi gelmedi kalbimdeki serseri 
Askini unutmadim Ona nankor olmadim 
Don artik geriye Kalbimdeki serseri 

Sana dogru bakti gozlerim o anda durdu yuregim 
Sanki kendimden gecmisim seni sectim kendime yeminliyim 
Senden baskasini seversem gecelerim gunduzume gelmesin 
Sensiz gelsin sonum Zaten sensiz yok olmusum 
Sokaklarda kapali kahpe felegimle dost olmusum 
Bogulmusum cilelerde ama kim yanar 
Sen gittinya bedenim kokunu arar 
Bekliyorum her gun belki gelirsin diye 
Yollarini gozluyorum belki bakarsin diye 
Ama nafile oda kaliyor hayalimde 
Gercege donmemek uzere 
Son kalemimi ciziyorum seninle actigim deftere 
Sensiz gunum gecmesede bile biraktim kendimi sensizlige 
Umutlarim tukensede seni arar kaldim heryerde 

Aradim bulamadim sevdigim arar kaldim 
Nerde kaldi gelmedi kalbimdeki serseri 
Askini unutmadim Ona nankor olmadim 
Don artik geriye Kalbimdeki serseri 

Gozlerimin icinde hayalin canlaniyor 
Sensiz oldugum anda bedenim canimi sɩkɩyor 
Sensiz olmuyor sensiz hayat zor oluyor 
Sensiz gecirdigim zamanlar saatler beni sucluyor 
Elimde birsey yok ki onu edeyim 
Elimde imkan yok ki seni sevmiyeyim 
Sen bensiz ben sensiz soyle ne yaparim 
Ne kadar uzakta olsa bile sensin belalim 
Hayatimi actim bir kere sana canim 
Geceler sensiz uzun acmiyor sabahim 
Yemin ederim sensin benim tek varligim 
Isin icinde sen olunca sana yeminle canimi ortaya atarim 
Daglari yerinden alirim sulari tersine akitirim canim 
Seni sevdigim kadar leyla mecnunu sevmedi 
Daha ne kadar beklerim senin bana gelmeni 

Aradim bulamadim sevdigim arar kaldim 
Nerde kaldi gelmedi kalbimdeki serseri 
Askini unutmadim Ona nankor olmadim 
Don artik geriye Kalbimdeki serseri [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))