Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Pismanim [ft Majeste]

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-pismanim-ft-majeste.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=YwrSALXZHaMendofvid [starttext]Dj Kral - Pismanim Şarkı Sözü
Ayrilik deme bana 
Pismanim desem sana 
Gelirmisin yanima 
Seviyorum de bana 
Gunlerim gecmiyor ki 
Sen yoksun yanimda 
Sorusturma guzelim 
Ban ben yine ayni yerdeyim... 

Seninle oldugum o saatler bana hasret 
Bana kaldi keder 
Nefes almak kadar kolay mi sevmek 
Eceli beklemek bana kolay mi sence 
Bana biraktigin tek secenek 
Elveda guzelim mi demek 
Ben sensiz dogdum 
Olum neden aci gelsin be gulum 
Yuregim git diyemiyor ki, sevmisim 
Ilk goz agrim demisim 
Ben pismanim desem gelirmisin 
Ikimizede yazik degil mi 
Sen nerdesin simdi ben nerdeyim 
Soyle yar ben baska birini severmiyim 
Gozlerimi kapattim umudumu kestim artik 
Seni beklerim, Geceler benim gunduzum artik 
Yok oldu bu beden eridi 
Istersen gel gelmesende bu can sana feda 
Bekledim yine seni 
Gelmedin son durak oldu benim mekanim 
Uzun bi zaman gecti aradan 
Senden bi haber bile gelmedi bana 

Ayrilik deme bana 
Pismanim desem sana 
Gelirmisin yanima 
Seviyorum de bana 
Gunlerim gecmiyor ki 
Sen yoksun yanimda 
Sorusturma guzelim 
Bak ben yine ayni yerdeyim... 

Nefes keser bu yasam neden 
Beni benden eden sahte bir beden mi 
Neden seneler cok cabuk gecti 
Eller kiymet bilmedi, Eller sevmek nedir bilmedi 
Gul kokan eller nasil kopabildi 
Sonsuza giden yolda ayrilik cakti bizi 
Bitti yok oldu hersey bir anda kayboldu... 

Ayrilik deme bana 
Pismanim desem sana 
Gelirmisin yanima 
Seviyorum de bana 
Gunlerim gecmiyor ki 
Sen yoksun yanimda 
Sorusturma guzelim 
Bak ben yine ayni yerdeyim... [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))