Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Vur Hançeri (ft. 27 Firari & İlk İsyan)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-vur-hanceri-ft-27-firari-ilk.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=ZJmZiSrRfsYendofvid [starttext]Dj Kral - Vur Hançeri  Şarkı Sözü
Vur kalbime vur 
Vur hanceri vur 
Sen vurmazsan bana 
Bana kim vurur kim vurur 

Vur kalbime vur 
Vur hanceri vur 
Sen vuramzsan bana 
Kim vurur 

Vur kalbime vur 
Vur hanceri vur 
Gideceksen sevgilim 
Gel beni vur 

-ILK ISYAN- 
Gözlerim aglasin her gϋnϋmde yanmisim 
Allahim gör beni yardim et yalvaririm 
Hersey olmus faydasiz uyandim anladim 
Sevdigim izle bak ben herseyimle batmisim 
Her dilekte yalniz mutluluk beklemistim 
Olmadi olmaz olsun gozlerim kanla dolsun 
Damla damla aglarim yas degil bu kalp kanim 
özlerimle sözlerimle agla agla yandi bahtim 
Nerde aklim bilmedim döndum kalbim görmedim 
Vurdu maziler ah ulan dur bi diyemedim 
Anilar oldu göz hayalim gözlerimse kördu sanki 
Durmaz oldu yaslar kalp atislarim dinmedi 
Zorladim beynimi bin dϋsϋnce yetmedi 
Salladim herseyi döndu durdu gelmedi 
Ilk ve son sefer dedim su gelen gencligim 
Rapte agladim sonunda ah ulan bu benmiyim 

Vur kalbime vur 
Vur hanceri vur 
Sen vuramzsan bana 
Kim vurur 

Vur hanceri vur 
Vur kalbime vur 
Sen vuramzsan bana 
Kim vurur kim vurur [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))