Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Seviyorum Seni Anla (ft. Noxi Style)

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-seviyorum-seni-anla-ft-noxi.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=5FLgX5bs6aIendofvid [starttext]Dj Kral - Seviyorum Seni Anla (ft. Noxi Style) Şarkı Sözü
Ben dun gece rüyamda seni gördüm bir anda 
Sevisiyorduk orda kurdugumuz yuvada 
Al beni kollarina birakma kurda kusa 
Seviyorum seni anla… 

Aldigim her nefesim sensin 
kalbimin tek sahibisin 
Senden baskasi olmaz bebegim 
Haram inan bana tovbeliyim 
Goremesemde kalbim seni ister 
Cektim dertleri onca keder 
Yeter artik Allahim yeter 
Gulmek benimde hakkim geri ver 
Umudum gunesim melegimsin 
Tek bir bakisin omre bedelsin 
Kalbimdeki tek bir gerceksin 
Sen bensiz ben sensiz olamam 
Adin silinmez dudaklarimdan 
Sevgin kaybolmaz buralardan 
Sende sev beni tipki benim gibi 
Kiskanir herkes sevgimizi 

Seninle olmak cok güzel 
Bir dakikan ömre bedel 
Kokunsarmis dört yanimi 
Daynamak cok zor hadi gel 

Ben dun gece rüyamda seni gördüm bir anda 
Sevisiyorduk orda kurdugumuz yuvada 
Al beni kollarina birakma kurda kusa 
Seviyorum seni anla… 

Sensiz gunler gecmek bilmedi 
Dayanamiyorum artik donmeli 
Birakma duramam sensiz ayakta 
Olmadi bakamam senden baska 
Hatirladin mi gecmis gunleri 
Kalbimi sana verdim seneleri 
Bendeki ask ikimizede yeterdi 
Birakip gitmen olmadi simdi 
Suphesiz sende beni sevmistin 
Gururuna yediremedin gittin 
Biliyorumki birgun doneceksin 
Sende sevdigini soyliyeceksin 

Seninle olmak cok güzel 
Bir dakikan ömre bedel 
Kokunsarmis dört yanimi 
Daynamak cok zor hadi gel 

Ben dun gece rüyamda seni gördüm bir anda 
Sevisiyorduk orda kurdugumuz yuvada 
Al beni kollarina birakma kurda kusa 
Seviyorum seni anla… [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))