Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Familia Tokat - Bebek Gözlüm

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/familia-tokat-bebek-gozlum.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=Fv_MeG7BwNcendofvid [starttext]Familia Tokat - Bebek Gözlüm Şarkı Sözü
O bebek gözlerinde buldum hayatı 
Anladım ki ben senmişim Hep seninmişin hep Senin Sende Benim 
bebek Gözlüm 

Sahimi Bu Gözlerin Gözlerinde Titrerim 
bak tutuştu yanıyor Ellerinde ellerim 

Sahimi Bu Gözlerin Gözlerinde Titrerim 
bak tutuştu yanıyor Ellerinde ellerim 

Yetmez Zaman Yanında KAnımsın Damarımda 
Sanma Sölemek Kolay CAnımsın Sen Canımda 

Gözlerinde GöRdüm Kendimi ve Hissederdim Sevgimi 
Ve Dilimden De Düşmeyen o yek ismini 
Tek Bakısta Yaktı icimi bir tebessüm Kiraz Dudaklarınla 
Çeldin Aklımı Sen bu aşk sandalında 
YIldızlara bir Sorsam Seni de GösterirLer Yerini 
Senin Yerindir , Yüreqimin En Derin Yeri 
Ve orda Saklı kaldı Aklı aldı Çaldı Gönlümü 
Ve Bende ilk Görüşte Talip oldum buldum hayatımın anlamını 

Kaldım Dört Duvar İcinde Yalnız olmak zordur Bilir misin ki 
O bebek gözlerin Cıkmıyor ki aklımdan 
Uzaklarda olsan farketmez zaten hep benimlesin 
bırakmam ömrüm boyunca Sen Benim Yeminimsin 
Güller Kopmadıkca dahada güzeldir onun dalında 
Sende kopmadıkca herşey güzel benim yanımda 
o Gözlerini Kıskanmadaktan Yoruldu Benim Gözlerim 
ve Bakma Aynalarda dayanamaz oldu Seni Özledim 

Sahimi Bu Gözlerin Gözlerinde Titrerim 
bak tutuştu yanıyor Ellerinde ellerim 

Yetmez Zaman Yanında KAnımsın Damarımda 
Sanma Sölemek Kolay CAnımsın Sen Canımda 

Yanında kalsam seyrederdim doyamadan ben saatlerce 
Gözlerinden bir Isık yansır kalbime gitmedikce 
Aşkı senle yaşamak yaşlı gözlerine dokunmak 
Ah bi beraber olsak ve ölene kadar da ayrılmasak 
Sonsuz olsa dünya sen ve ben ve en derin hayallerimle 
Gercekleşecek dünyamızda sevgimizde aşk doLu bu kalbimizle 
Gökyüzünde turlar atsak yorulmasak ve el ele dolassak bulutlara uzansak 
Her günümde sen yanımda her adımda sen canımda bir gülümse tek hayata 
Sor Garibeyen aşkımla taştı sabrım haydi artık geliyorum senin yanına 
Allahıma sükürler olsun yaratmış seni benim adıma 

Sahimi Mi bu Gözlerin Be 
Gözlerinde Titredim de 
Bak Tutustu Yanıyor Ellerinde Ellerim 

Sen Yokken kalbim benzer aynı tıpkı bir boş sokak 
Dj ateş familia tokat [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))