Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Familia Tokat - Beni Bırak

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/familia-tokat-beni-brak.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=gKvLOwofarUendofvid [starttext]Familia Tokat - Beni Bırak Şarkı Sözü
hatırla giderken neler demiştin bana 
vurup gittin kapıyı bakmadın hiç arkana 
şimdi bense gittigim yerden dönmem dönmem bir daha sana 

beni bırak çaresiz sen 
beni bırak sevgisiz 
gidiyorum bu kadarı fazla 
yaşarım elbette sensiz (x2) 

şimdi bakardın a neler kaybettin sen (x2) 
kendi ellerinle aşkı mahvettin sen (x3) 

zorlasanda olmaz artık biliyorsun ki ayrıldık 
pişman olsan neye yarar yazık ettin çok yazık!(x2) 

geri dönüp aglama 
boşa ümit baglama 
sen giderken agladım 
sen bakmadın hiç arkana 

şimdi bakardın a neler kaybettin sen (x2) 
kendi ellerinle aşkı mahvettin sen(x3) 

zorlasanda olmaz artık biliyorsun ki ayrıldık 
pişman olsan neye yarar yazık ettin çok yazık!(x2) [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))