Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Familia Tokat - Bu Şehrin Geceleri

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/familia-tokat-bu-sehrin-geceleri.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=VpBnE4REdjcendofvid [starttext]Familia Tokat - Bu Şehrin Geceleri Şarkı Sözü
Bu Şehrin Geceleri Beni benden alıyor 
Yüregimde Bir KIpırtı Kalbim birini Seviyor 
beniM yarim Canım Yarim Canım Kurban Sana Yarim 
Ölürüm İste Bİr Tanem Ölümüne Sevdim Sevgilim 

Yüzünde Bir Tebessüm Aşkı Başlatan Bi Kor 
Nedeni Bellidir Güzel Olan Her bişeyde zor 
Kac Gün Ömrümüz WaR Hiç Bilinmez 
oLsun bir Dakika Kalsa Bile Sen beniM Yanımda OLsun isterim 
Haykırsam Seni DAglara Beni Duysan ben Sana Duysam 
askından Pişen Aklım Hep Gecer Aklım Sana Düşkünüm Aşkım 
Kacsak Daglara Bu Şehri Terketsek Ve De geçsek Engel Olan yolları 
Bestelenen Her Parcada Sen Warsın Bunu Biliyorsun Zaten Bir Tanem 

seni Ne Kadar Sevdigimi Bi Sen Birde ALLAH bilir 
Gözlerinde Işıltı Var ve de Gülüyor İçten içten 
Yedi Bitirdi geçtim kendimden 

Eskiden Ürkek Ve de Hep Korkan Birisiydim Ben 
Beni Yeniden Düne Güldüren Sebebim OLdun Sen 
Kanayan Yarama Merhem OLdun Acıyan Canıma Can Oldun 
Kanıma da Girdin Baglanmamak İmkansız 
Sen Teksin Sana Kurban Canım Emin OL Ben Hep Yanındayım 

Bu Şehrin Geceleri Beni benden alıyor 
Yüregimde Bir KIpırtı Kalbim birini Seviyor 
beniM yarim Canım Yarim Canım Kurban Sana Yarim 
Ölürüm İste Bİr Tanem Ölümüne Sevdim Sevgilim 

BU Şehrin Geceleri başkadır Hüzünleri 
sokak Işıklarında Sevenlerin İsimleri 
yıldızlara bakınca Gelir Aklıma biri 
Beni Benden Ediyor Bu Şehrin Geceleri 
Sevgi Ve Aşkın Yeri Loş ışıga bürünmüş 
KaldırımLar Üzerine çiçekciler büzülmüş 
Benim Çiçegim Gül Benim Çiçegim Özel 
BeniM Hür aşkkım waR Dünyadan Güzel 

Dilimden Hiç Düşmüyor Ki 
İsminin Heceleri 
Deli Divane Ediyor Tebessüm edişLerin 

Sevgili Yarim Biricik Aşkım Yüregim Carpar Seni Gördükce 
Tutuşurum ALevinLe Ve Şimdi Soruyorum Yanarmısın BenimLe 

Bu Şehrin Geceleri Beni benden alıyor 
Yüregimde Bir KIpırtı Kalbim birini Seviyor 
beniM yarim Canım Yarim Canım Kurban Sana Yarim 
Ölürüm İste Bİr Tanem Ölümüne Sevdim Sevgilim [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))