Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Familia Tokat - Beni Kaybettin

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/familia-tokat-beni-kaybettin.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=XLzz-G3H0LQendofvid [starttext]Familia Tokat - Beni Kaybettin Şarkı Sözü
Sevgilim ne olur bak yanginimda sen varsin 
Simdi simdi duymaz yuregin ya elbet elbet birgun anlarsin 
Beni yaktin beni yiktin beni mahvettin 
Benim askim olamazsin beni kaybettin 

Beni yaktin beni yiktin beni mahvettin 
Benim askim olamazsin beni kaybettin 
Her anima seni kattim beni aldattin 
Seni seven bu kalbimi sana kapattim 

Kapali artik kalbim senin girisin yasak 
Senin sayende bitti bitmez dedigim bu ask 
Istemiyorum artik bundan sonra askini 
Durduramaz hic kimse felegimin carkini 
Deprem gibi yiktin ates gibi yaktin 
Hayatima kattim yapa yalniz biraktin 
Beni kaybettin benim gibisi bul 
Soyle kim olacak benim gibi sana kul 
Gulum soldu elimde nefretimsin dilimde 
Deli gibi sevdim gulemedim seninle 
Acilar ve cileler eksik olmadi benden 
Beni mahvettin ireniyorum senden 
Yakinima yanasma yuregimi kanattin 
Benim askim olamazsin beni sen yaktin 
Seni seven bu kalbi artik sana kapattim 
Seni cok sevmistim hayatimi yiktin 

Beni yaktin beni yiktin beni mahvettin 
Benim askim olamazsin beni kaybettin 
Her anima seni kattim beni aldattin 
Seni seven bu kalbimi sana kapattim 

Sonunda bitti artik mutlu ol sen artik 
Eski gunler gelmez bekleme hic bos yere belki gelir ves vese 
Insanin bir emeli vardir yasanmis o guzel gunlere 
Mahsun oldum ben verilmis yalan sozlere 
Aglamakla gecti omrum kurudu goz pinarlarim 
Ozlemekte bitti artik ben sensizde yasarim 
Kas yaparken goz cikarmak neyine kaldi 
Adimi sildigin andan itibaren benim icimi nefret aldi 
Soz verince tutulur ancak bunu asla goremedim 
Bir demet askin elinde defol gozum gormesin 
Yapmis oldugun hatayla kendini ispatladin 
Sevmesende ne kadar adi oldugunu kanitladin 
Imkansizlik imkansizdir bende imkansizim 
Sasirmam pismanliktan geri donersen ansizin 
Cok uzak degildi asik olmak hic degil be sevgilim 
Olumune sevdim degerimi bilemedin 
Gel desende gelmem artik gecti askin treni 
Bak duyuldu uzaktan ayriligin sireni 
Senden son bir istegim yalan soylemeyi birak 
Dj Ates, Familia Tokat 

Beni yaktin beni yiktin beni mahvettin 
Benim askim olamazsin beni kaybettin 
Her anima seni kattim beni aldattin 
Seni seven bu kalbimi sana kapattim [endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))