Hoşgeldin |Keyifli Dinlemeler

Dj Kral - Seveni Kul Yaparlar

[postlink] http://tr-rapmuzik.blogspot.com/2011/06/dj-kral-seveni-kul-yaparlar.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=jr8BG8qbVu0endofvid [starttext]Dj Kral - Seveni Kul Yaparlar Şarkı Sözü [Kirk4imha] 
Gozlerimde askinin izi aglamakli dudaklar 
Sen hic sevdin mi? Sevince seveni kul yaprlar 
Ne yapsanda yetmiyor bulunuyor yanlislar 
Dune kadar sarardi yarim simdi eller almislar 
Bizi gorenler hep yabanci sanmislar 
Gittiginden buyana benim gunesim gece dogar 
Artik beni kagitlarda anlamazlar 
Adini adima canini canima kanimi kanina alin yazima sen yazsinlar 
Yazarim hep ayni yolda yururum iste durmadan 
Bekliyorum hep ayni yerde birakip gittigin o an 
Koca bir dunya yiktin ustume 
Yanliz kaldim bu sehirde 
Muskat kokan 
Her yerinde sen olan 
Kapansin perdeler 
Hayat bu oyun yeter 
Son nefesimi vereyim bu aciyi kim ceker 
Sensizlige ne deger 
Bana soyle bana bi gel de 
Canimi al be 
Benide oldur yar gozlerinle 

Aramiyorum artik gidisine bir neden.. Aramiyorum� 
Coook cekti elinden yar bu can bu beden 
Cooook cekti elinden yar 
Donmeyecegini biliyorum 
Beklerim yine 
Artik sana son sozum 
Ya olum yada sen 

[Usta] 
Gelmezmisin yar 
Yollarin mi dar 
Bize nasil kiydilar 
Beklerim ben 
Eger olmezsem 
Bu yollarda anlim var 

[Candella] 
Sipli derim her zaman tek tarafli bu askim 
Ellerimde hepte acik sabir bana Allahim 
Yuce bu aski bende kor ve kalbime tek derman 
Muhur gozleriyle benide benden aldi dayanamam 
Allahim onuda banada verse cok mu dayanamam 
Baska elede gitse ben bu askta karisamam 
Tek bi umut vardi bende belki birgun gelirsin 
Umudumu yitirdim umudumdu herseyim 
Kalbini tek istedim cok mu gordun sevdigim 
Bendeki kederler belli inan bana sensizlik 
Kadere yazili napalim her yanimda sensizlik 
Olum gelsin hadi kapima ha birdede sessizlik 
Yanlizdim ben senle beraber olmakti bak tek amacim 
Aslinda biz tek ikimiz yanliz kalbine sok beni sen yarim ol 
Sen beni ismine her bildigime 
Kalbimi kirsan farketmez benden gitme ellere gitme 
Seven bu yuregim hazmetmez 
Lutfen sen gel kalbime gir bak 
Mutlu olursun sen benle 
Direnci kaybettim hepten korkuyorum 
Aslinda olamaz senden baska masum kalbime tek sana dargin 
Sen beni reddettin 
Sebebte neydi ben bilemem ki 
Ben seni sevdim sen benim terkettin 
Sen birkerede kafana koymussun olmaz kimseyle 
Hem ben biktim baskalariyla 
Hepte ayni kefene girmekten ben 
Bisey istemedim niyetim senle tek kalmakti sen istemedin 
Sogdum senden dedin 
Dedigin olsun artik ben yokum artik 

[Usta] 
Gelmezmisin yar 
Yollarin mi dar 
Bize nasil kiydilar 
Beklerim ben 
Eger olmezsem 
Bu yollarda anlim var..[endtext]
Rap dinle,türkçe rap sözleri,türkçe underground dinle,rap dinle,2012,rap mp3 dinle,arsız bela dinle,sagopa kajmer dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))